Versio 01.01.2019
Yhdistetty rekisteriseloste ja informointiasiakirja. Henkilötietolaki (523/99) 10 § ja 24 §.
Toimitusehdot
YRITYS Kannel expres Ye (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita
yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Rekisterinpitäjä
Star Pizza Kannelmäki
Sähköposti:
Puhelin:
Postiosoite: Klaneettitie 12, 00420 Helsinki
Rekisterin nimi
starpizzakannelmaki.fi asiakasrekisteri
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Henkilö on muodostanut asiakassuhteen starpizzakannelmaki.fi joko tilaamalla
yrityksen tuotteita ja palveluita tai rekisteröitymällä asiakkaaksi. Henkilötietojen
käsittelyn perusteena on asiakassuhde, asiakkaan valtuuttama toimeksianto tai suostumus sekä
tietyissä tapauksissa viranomaisen määrämän lainsäädäntöön perustuvan velvollisuuden
täyttäminen. Henkilötietoja kerätään, jotta asiakkaalle voidaan tuottaa
palveluita.
Henkilötietojen käyttötarkoitukset:
- asiakkaan tunnistaminen sekä käyttöoikeuksien hallinta
- asiakassuhteen ylläpitäminen, analysointi sekä asiakassuhdeviestintä
- palveluiden kehittäminen, raportointi (mm. tilaushistoria) sekä personointi
- väärinkäytösten estäminen; ja
- markkinointi (asiakkaan erillisen suostumuksen mukaan)
Rekisterin tietosisältö
Henkilötiedot:
- henkilön etu- ja sukunimi
- toimistusosoite
- asiakasnumero
- puhelinnumero
- IP-osoite
Tilaustiedot:
- tilatut tuotteet
- tuotteiden lisäätiedot
- tilauksen summa
- tilauksen toimitusosoite
- toimitustapa
- maksutapa
- käytetty bonuksen määrä
- asiakkaan tilaus kanava esim. web tai sovellus
- tilauksen aika
- asiakkaan antamat tilauksen lisätiedot (esim. ovikoodi)
- selaimen tunniste (user agent)
Säännönmukaiset tietolähteet
Asiakkaaseen liittyviä tietoja kerätään ensisijaisesti asiakkaalta itseltään
rekisteröitymisen, tilausten tekemisen sekä asiakaspalvelutilanteiden yhteydessä.
Asiakkaasta kerääntyy myös tietoja palveluiden käytön yhteydessä.
Evästeet
starpizzakannelmaki.fi käyttää sivustoillaan evästeitä (cookies)
online-tilauspalvelun toteuttamiseksi. Evästeiden pääasiallinen käyttötarkoitus on pitää
käyttäjä tunnistettuna sivulatauksien välissä. Evästeitä käytetään myös palvelun laadun ja
toiminnallisuuksien kehittämiseen sekä analytiikkadatan keräämisen.
Käytämme markkinointiyhteistyökumppaniemme tarjoamia mainosverkostoja, joiden avulla voimme
kohdentaa mainontaa sekä segmentoida kävijöitämme. Näiden tarkoituksena on tarjota
asiakkaillemme tarkoituksenmukaisempia mainoksia.
Kehitämme myös aktiivisesti palveluamme. Tietynlaiset kehittämisen prosessit vaativat
evästeiden tallentamisen selaimeen, jotta voimme arvioida sivustollemme tehtyjen muutosten
vaikutusta asiakkaisiimme.
Käyttäjä voi estää kokonaan tai osittain (esimerkiksi kolmannen osapuolen evästeet)
evästeiden tallentamisen koneelleen selaimen tietosuoja-asetuksista. Palvelu vaatii
toimiakseen oikein ainakin käytettävän palvelun evästeiden hyväksymisen.
Rekisterin suojaus
Rekisteri on suojattu tarkoituksenmukaisin teknisin ja hallinnollisin keinoin.
Henkilötietoja käsittelevät vain starpizzakannelmaki.fi erikseen määrittämät
henkilöt tai $domainname työntekijät omassa työssään. Järjestelmään pääsy on rajattu ja
rekisteri suojattu palomuurilla sekä pääsyn hallinnalla.
Tarkastusoikeus
Asiakkaalla on henkilötietolain nojalla oikeus tarkistaa maksuttomasti kerran vuodessa mitä
häntä koskevia tietoja on tallennettuna rekisteriin. Vapaamuotoinen pyyntö tulee lähettää
kirjallisesti allekirjoitettuna yllämainituille rekisteriasioita hoitavalle henkilölle.
Pyynnössä tulee mainita tarvittavat tunnistetiedot, jotta tietojen hakeminen järjestelmästä
on mahdollista. Tällaisia tietoja ovat nimi, puhelinnumero, osoite sekä käyttäjätunnus tai
käyttäjätunnuksen tunnistenumero.
Tarvitsemme myös tiedon siitä sallitko tietojen toimittamisen
sähköpostilla. starpizzakannelmaki.fi lähettää tiedot vain tunnukselle
tallennettuun osoitteeseen tai sähköpostiosoitteeseen.
Oikeus tiedon korjaamiseen
Asiakas voi korjata omat tietonsa itse kirjautumalla sisään ja menemällä omiin tietoihinsa
tai tilauksen yhteydessä. Muissa asioissa asiakas voi toimittaa vapaamuotoisen
korjauspyynnön yllämainitulle rekisteriasioita hoitavalle henkilölle. Pyynnössä tulee
mainita myös edellisessä kappaleessa luetellut tunnistetiedot.
Suostumukset ja kiellot
Asiakas voi kieltää tietojensa käyttämisen suoramarkkinointiin ilmoittamalla yllä mainitun
sähköposti osoitteeseen. Mikäli asiakas kieltää tietojen käyttämisen suoramarkkinointiin
lähetetään hänelle vain asiakassuhdeviestintää.
Tilaaminen
Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus
sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka
on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen
siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy
Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on
turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä
käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat
kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla
(credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat:
Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia,
Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo,
Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto,
Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa
maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan
lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu,
MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla:
https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja
turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa
moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun
saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi
jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja
19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii
Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
OP Lasku - Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla
voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45
vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät
yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät
kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme
näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos
olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset.
Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta:
https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Toimitus
Tilauksen toimitus tapahtuu kuljetuksella, poikkeuksena nouto. Mikäli tuotteen toimituksessa
on ongelmia tai itse tuotteessa on vikaa, niin silloin tulee toimia kuten reklamaatio
kohdassa ilmoitetaan.
Reklamaatiot
Star Pizza Kannelmäki palvelun toimittajat sitoutuvat toimittamaan tilaukset ilmoitetussa
ajassa ja sellaisina kuin ne on tilattu. Jos toimituksessa tai tuotteessa on kuitenkin vikaa
niin pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan myös
tilauksen valmistavan ja toimittavan ravintolan tiedot ja toimitusaikaan sekä tuotteeseen
liittyvissä asioissa. Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella
sähköpostitse.
Valmistaja
Star Pizza Kannelmäki asiakkaan valitsema valmistaa tilatut tuotteet sekä hoitaa tuotteiden
kuljetuksen.
Palvelun tuotteiden palautusoikeus on rajoitettu, koska palvelun kautta tilattavat tuotteet
ovat luonteeltaan tavaroita, jotka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan toivomusten
mukaisesti niin, ettei tavaraa voida myydä edelleen. Palvelun tuotteita ei voida palauttaa
luonteensa vuoksi edelleen myytäväksi muun muassa siitä syystä, että valmiissa tuotteissa on
käyttäjän henkilökohtaista tietoa.
Mikäli tuote tai lähetys on virheellinen, ota aina ensin yhteys asiakaspalveluumme ja sovi
mahdollisesta palautuksesta. Viallisiksi todetut tuotteet palautetaan kuljetajan kautta.
online-tilausjärjestelmällä on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on
oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.